مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 15:302023-01-31سياسي

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت در شیراز تشییع شد


پیکر پاک و مطهر شهید مدافع امنیت محمود هوشمندی خُلاری در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) تشییع و در گلزار شهدای شهر شیراز به خاک سپرده شد.

  - ایسنا/فارس پیکر پاک و مطهر شهید مدافع امنیت محمود هوشمندی خُلاری در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) تشییع و در گلزار شهدای شهر شیراز به خاک سپرده شد.

  پیکر پاک و مطهر پلس افتخاری شهید والامقام محمود هوشمندی خُلاری صبح سه شنبه 11 بهمن با حضور مسئولان، فرماندهان و کارکنان انتظامی و نظامی، مردم شهید پرور و خانواده معظم این شهید بزرگوار در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) تشییع و سپس در گلزار شهدای شهر شیراز به خاک سپرده شد.

در حاشیه برگزاری این مراسم، فرمانده انتظامی فارس طی سخنانی گفت: شهدا از جان شیرین خود و امنیت و آرامش خودشان می گذرند تا مردم امنیت داشته باشند.

سردار رهام بخش حبیبی ادامه داد: این شهید والامقام نیز در عملیات رهایی گروگان در شهر شیراز مورد اصابت گلوله فرد گروگانگیر قرار گرفته و به فیض عظمای شهادت نائل گردید.

او ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید والامقام عرصه نظم و امنیت، خاطرنشان کرد: با تلاش مأموران انتظامی گروگان به صورت صحیح و سالم آزاد و فرد گروگانگیر نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفته و دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت در شیراز تشییع شد

پیکر مطهر شهید مدافع امنیت در شیراز تشییع شد